Acest BMW M3 GT4 poate fi numit echivalentul modern al legendarului M3 CSL. Din păcate va fi destinat doar circuitului şi cu siguranţă modificările suportate nu l-ar recomanda pentru condiţii rutiere normale. Astfel acest model vine cu o caroserie de carbon, vopsită în tradiţionala culoare alb alpin şi suprafaţă vitrată din Makrolon. Motorul tradiţional V8 de pe BMW M3 nu a suferit prea multe modificări, dar puterea va fi transmisă la roţi printr-o cutie escvenţială cu 6 rapoarte şi un ambreiaj de curse.
Alte componente special pentru circuit sunt rezervorul FT-3 de 100 de litri, suspensia OHLINS cu amortizoare ajustabile şi bare antiruliu mai ferme. Sistemul de frânare este unul creat pentru circuit cu etriere monobloc şi discuri de 385 mm pe faţă şi 355 mm pe spate şi sunt ajutate de un sistem ABS cu o setare pentru circuit. Jantele cu care vine încălţat BMW M3 GT4 sunt BBS cu dimensiunile 9,5×18” şi10x18”, purtând pneuri Dunlop.
La interior toate accesoriile în plus au fost îndepărtate şi, în schimb, s-au montat scaune Recaro şi un afişaj rudimentar care arată însă şi timpul pe tur. Alte dotări pe care nu le veţi vedea vreodată pe vreo maşină de serie sunt sistemul de stingere a incendiilor şi cel de direcţionare a curenţilor de aer spre şofer. Preţul acestui model va fi de 120.000 de euro, ceea ce nu este foarte mult, dacă ne gândim că vorbmi de un model de curse. Primii oameni care vor pilota acest bolid pe Nurburgring, pe 23 şi 24 Mai sunt Augusto Farfus, Jörg Müller şi Andy Priaulx.