Ce părere ai despre Insignia?

Noul model de clasă medie de la
Opel, Insignia
, s-a bucurat de un succes enorm în primul an de
la lansarea sa, foarte căutate fiind chiar variantele mai scumpe şi
mai dotate. Ajunsă şi în România, maşina a fost deja testată iar
primele impresii nu au întârziat să apară.

DB77AAA, de pe ClubOpel.com afirma:

Azi am facut un mini test drive insignia. Modelul 4 usi,
1.8xer, echipare edition. Totul place si inspira incredere, chiar
si calitatea materialelor mi sa parut mai mult decat buna. In
interior toate comenzile puse la locul lor. Un lucru imbucurator
este ca opel au revenit la maneta clasica de semnalizare, nu mai au
porcaria aia de pe vectra C. Confort ridicat pentru pasagerii
locurilor din fata.


De design atat interior cat si exterior nu mai vorbesc, interiorul
parca te imbraca, exteriorul parca ar fi de cupe. Tinuta de drum
mai mult decat confortabila, asta tinand cont de faptul ca am
condus o mica balena ieftina. Place foarte mult trendul cu 6 viteze
la cutia manuala, insa sincer, nu-i vad rostul. Nu ajuta masina sa
fie mai sprintena, probabil doar la economie de combustibil la
viteze mari.

Cred ca acest aspect se aplica doar la motorizarile pe
benzina de 115 cp si 140 cp.
Peste tot plusuri, dar cum este normal pentru forma caroseriei
adoptata pot spune ca pasagerii din spate daca sunt mai inalti nu
vor sta tocmai confortabil. Bineteles ca si oglinda retovizoare din
interior nu ofera o buna vizibilitate, probabil din cauza
inclinarii destul de mare a lunetei. Motorul pe benzina de 140 cp
isi arata toti caii doar decat la turatii ridicate. Nu vreau sa ma
gandesc la 115 cp.

Masina se prezinta foarte bine ca aspect, intretinere,
fiabilitate(marca), achizitie. Din punctul meu de vedere nu se
lupta cu passat, laguna, 407, ci in versiunile mai dotate cu passat
cc, a4, 9.3, indraznesc sa spun chiar si c-klase, masini cu
pretentii de premium, datorate pretului de achizitie, insignia
venind dealtfel cu un pret mai mult decat rezonabil, chiar si
pentru versiunile de varf. Se poate comanda si cu tractiune
integrala pentru motorizarile mari, lucru care arata aspiratiile
opel la clasele premium.

Un foarte mare minus consider ca vine de la faptul ca (inca)
nu se ofera o versiune hibrida, acum in actualele tendinte,
probabil ar fi adus vanzari record pentru vremurile in care ne
aflam.
Ma gandesc ce sa vand, cum sa fac pentru a strange 25.000 euro.
Aveti idee?

dodo_13, de pe acelaşi forum a mers şi el la
drive-test:

2.0CDTI 160CP, sasiu normal, piele, comenzi electrice, jante
de 19. Ce sa spun, e o minunatie. Ce se spune prin reviste despre
cutia de viteze, zgomot interior si rulare dura sunt aberatii.
Antifonarea e foarte buna, zgomotul se aude cat e motorul rece dar
apoi se reduce considerabil, cutia de viteze nu se impiedica deloc
iar gropile abia se simt chiar si pe jante de 19. Acum nu stiu cum
ar fi cu sasiul sport, poate ca acolo e mai dura rularea.
Comportamentul subvirator e mult mai mic ca la Vectra, cred ca mai
bun si decat la Astra. Ramane de vazut cu un motor de 2.2 220CP,
dar nu aveau asa ceva la test.

In rest, ce sa spun, e pe aceeasi linie cu seria 5, A6, E classe si
peste Passat CC si asta fara sa exagerez. Varianta de top pe care
am condus-o are memorare doua pozitii la scaune si oglinzi
electrice, oglinzile se lasa in jos in marsarier pentru a vedea
bordura, sistem audio Infinity foarte bun, frana de mana la buton,
asistenta la plecarea in rampa, deschiderea portbagajului la buton.
Iar designul interior de tip cockpit e superb, totul este acolo
unde trebuie sa fie si ai o senzatie puternica de intimitate.

Singurul minus fata de VecrtraC este spatiul la cap in spate. Cei
peste 1.80 incap dar la un hop cu siguranta o sa dea cu capul de
tavan.

TU CE
PĂRERE AI DESPRE OPEL INSIGNIA?