In trecut in Japonia, doar samuraiului ii era ingaduit sa poarte
arme, si sa ucida oricand dorea el, chiar numai pentru a-si incerca
taisul sabiei. In zilele noastre, doar Lancerului ii este ingaduit
sa faca depasiri in deplina siguranta, in doar cateva secunde,
ajutat de propulsorul mostenit de la grupul Volkswagen, dar cu o
turbina mai mare. Deasemenea, oricine ataca un samurai era
considerat a fi un razvratit si era executat pe loc. Cam la fel se
intampla astazi pe autostrada unde samuraiul isi arata toti coltii!
Tinuta de drum: EXEMPLARA! Dar sa ne gandim un pic si la
dezavantajele pe care le are samuraiul nostru, pentru ca as fi
perfid sa spun ca nu exista minusuri.
Un principal dezavantaj este gabaritul destul de mare, pentru a
fi folosit in oras cu usurinta, iar motorizarea diesel isi arata
punctul slab atunci cand pleci de la semafor, pentru ca daca ai
cunostintele minime despre un motor diesel, stii ca nu trebuie sa
il turezi excesiv pana nu ajunge la 2.000 de ture. Minusul acesta
personal nu ma deranjeaza, pentru ca folosesc masina mai mult in
weekend in afara orasului, iar in oras atunci cand trebuie sa ajung
undeva unde stiu ca nu sunt probleme de trafic. Nimic nu imi
displace mai mult decat sa stau de cateva ori la un singur semafor,
iar cum samuraiul isi mentine verticalitatea morala cu orice pret,
nu depaseste coloana oprita la semafor, sau nu il forteaza, blocand
intersectia. Alte puncte slabe ar fi vopseaua ecologica, ce se
zgarie destul de usor, un greieras ce se aude langa boxa dreapta
din fata, si consumul de ulei, dar avand in vedere ca este un motor
diesel, pot trece usor cu vederea. In incheiere vreau sa precizez
ca pozele nu sunt prelucrate, decat redimensionate, iar pentru mai
multe intrebari si detalii, va stau la dispozitie!