Ce se va întâmpla cu VW, după scandalul Dieselgate

Autor: Mediafax 07 oct. 2015 Știri auto
Ce se va întâmpla cu VW, după scandalul Dieselgate

„Soluţiile tehnice ale problemelor sunt aproape. Cu toate acestea, consecinţele de afaceri şi financiare nu sunt încă clare”, a spus Muller, potrivit unui comunicat publicat de Volkswagen, citat de Reuters.

DIESELGATE. Verifică acum dacă maşina ta este afectată de scandalul Volkswagen. A fost lansat motorul de căutare pe baza seriei de şasiu

Muller a precizat că toate investiţiile planificate vor fi revizuite.

„Investiţiile care nu sunt urgente, fie se va renunţa la ele fie vor fi amânate. Ne vom ajusta în consecinţă programul de eficientizare. Voi fi foarte deschis, toate acestea nu se vor întâmpla fără durere”, a adăugat Muller.

Bernd Osterloh, şeful consiliului muncitorilor, a afirmat la rândul său, în faţa a peste 20.000 de angajaţi din Wolfsburg ai grupului, că VW trebuie să convingă pieţele financiare că este puternic.

El a cerut angajaţilor şi conducerii grupului să fie uniţi pentru a depăşi cea mai mare criză traversată de VW în istoria sa de 78 de ani.

DIESELGATE. Volkswagen anunţă câte maşini diesel sunt afectate în Europa şi lista motoarelor cu probleme

În urma scandalului de manipulare a rezultatelor testelor de noxe ale automobilelor diesel prin intermediul unui software, capitalizarea de piaţă a VW a scăzut cu peste o treime, iar directorul general Martin Winterkorn şi-a dat demisia.

VW, cel mai mare producător auto european, a recunoscut că circa 11 milioane de automobile diesel ale grupului au fost dotate cu softul ilegal.

Potrivit unei scrisori trimise de grup Parlamentului german, opt milioane de vehicule diesel euro 5 înmatriculate în Uniunea Europeană au softuri pentru inducerea în eroare a testelor de emisii.

Skoda încearcă să vândă noua Fabia cu un spot în care îşi sperie clienţii [VIDEO]

Scandalul nu a avut încă impact asupra locurilor de muncă din grupul VW, care are 60.000 de angajaţi la principala sa fabrică din Germania, dar va afecta profitul diviziei auto, precum şi bonusurile plătite salariaţilor, a spus Osterloh.

El a adăugat că şi bonusurile conducerii vor fi analizate, iar angajaţii nu vor plăti nota de plată a greşelilor făcute de un grup de directori.


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Tags:



Comentarii
Inchide