Exteriorul îţi place?
Foarte mult. Partea frontală, farurile şi linia fină. Nu este o grămadă de tablă, este sexy (rîde).
Despre interior ce ne poţi spune?
Bordul este funcţional, mă deranjează puţin lumina verde, dar nu e o problemă mare. Depinde de gusturi.
Comenzile sînt la-ndemînă?
Da, m-am adaptat repede. Îmi reglez scaunul în mod ideal, pe toate axele; la fel şi volanul.
Cum conduci Captiva?
Nu pot spune că sînt agresivă, dar nici nu-mi place să dorm pe drum. Mă ajută enorm cutia automată, care are rapoarte optime. Maşina are un demaraj bun şi, odată lansată, se înfige senzaţional.
Cît de tare ai mers pînă acum cu acest Chevrolet?
Nu am apucat încă să intru în zona roşie a turometrului, dar nu-mi fac griji că aş avea probleme în a atinge viteze de peste 160 km/h. Din cîte am văzut, maşina chiar urcă lin şi rapid la viteze mari.
Unde mergi cel mai mult cu ea?
Deocamdată în oraş, dar abia aştept să o scot mai mult la plimbări extraurbane.
Cum sînt suspensiile?
Fiind o maşină sport, le are un pic mai rigide, dar nu exagerat. Am mai condus maşini sport şi erau foarte rigide, aceasta este absolut OK. Nu simt gropile, deci amortizează şocurile fără zdruncinături.
Te-ai uitat vreodată sub capotă?
La Captiva încă nu, totul este frumos şi imaculat. Dar în trecut m-au interesat detaliile mecanice. O dată, chiar mi-am dorit enorm să-mi fac singură pana, dar nu m-au lăsat nişte băieţi care-şi făceau veacul în faţa unui bloc. Pur şi simplu nu m-au lăsat, deşi mi-am dorit atît de mult să fac şi eu o pană în viaţa mea (rîde).
Iulia Vîntur a debutat la studiourile locale din Iaşi în rolul de corespondentă pentru ştirile Pro Tv Bucureşti, apoi s-a afirmat nu doar datorită senzualităţii rafinate, ci în special calităţilor de redactor şi crainică, simultan. În primul rînd, Iulia a fost delegată în Capitală să prezinte ştirile mondene din weekend între orele 8 şi 10 dimineaţă.
Experienţa acumulată, aura sa de divă şi uşurinţa de a-şi intra în rol au propulsat-o crainică alături de Ştefan Bănică Junior, în megashow-ul cu rezonanţă naţională, “Dansez pentru tine”. Acum, Iulia îşi împarte timpul între activităţile profesionale şi copilul teribil al muzicii româneşti, Marius Moga.
Nu intră în război cu rivalele de la alte posturi, ba chiar le respectă munca, îi plac bărbaţii puternici şi independenţi, dar şi maşinile. Iulia Vîntur a vrut de mică o maşină mare. Peştişorul Chevy i-a îndeplinit dorinţa şi i-a adus un SUV Captiva Sport.
Cînd te-ai urcat prima oară într-o maşină?
Cînd eram mică. Tatăl meu e pasionat, e şofer profesionist. Ţin minte că mă lua în braţele lui şi mă mai lăsa să schimb vitezele, să învîrt volanul… mă agitam cum puteam (rîde). Mi-am luat carnetul la 18 ani, dorindu-mi enorm să conduc. Şi, înainte de a o face legal, mă mai duceam pe la ţară, la bunică-mea, şi încercam tot felul de manevre prin curte.
Care a fost prima ta maşină?
Desigur, o Dacie. Cea veche a tatălui meu, pe care am înnebunit-o. Mi-a prins bine, chiar mi-am făcut mîna pe ea.
Ce maşini ai avut pînă acum?
Păi, vreo trei Volkswagen – Golf (2 şi 3) şi Passat –, Opel Vectra, Astra, iar acum am ales acest Chevrolet.
De ce trecerea la SUV?
Întotdeauna mi-am dorit un SUV. Îmi plac maşinile mari. Tatăl meu a avut un Volvo imens, nu mai ţin minte ce tip. Sînt mai confortabile, îţi oferă siguranţă şi priveşti totul de sus… asta însă în trafic, atenţie mare, nu şi în viaţa particulară (rîde). Captiva este o maşină frumoasă, dar nu de fiţe. Este utilă şi, important, e de ambe sexe. Chiar mi se potriveşte.
Ce apreciezi cel mai mult la SUV-ul tău?
În primul rînd, faptul că nu există drumuri imposibile pentru el. Am fost în destule locuri greu accesibile iarna asta şi nu s-a dat bătut niciodată. Ba chiar am urcat orice rampă, acoperită sau nu cu zăpadă, fără probleme.
Cum se comportă în mers?
Este dinamic, este un SUV sportiv, are 150 CP, se poartă extraordinar. Nu simţi nici o clipă că e greoi.