Roxana şi VW Eos
VW se poate lăuda cu faptul că produce cabriolete de cînd s-a născut, adică de peste 70 de ani. De-a lungul istoriei sale, constructorul a avut în ofertă modele ce vor rămîne pentru totdeauna în panoplia mondială a automobilului, inclusiv versiunile cabrio Beetle, Karmann Ghia şi Golf. În cazul de faţă va fi vorba despre Eos, un fel de Golf în versiunea coupe/cabrio, care se dovedeşte a fi un real success de casă pe piaţa românească.
motorină, de 2,0 l TDI/140 CP.
Un model cu suficientă carismă, care probabil că va avea de luptat în viitorul apropiat cu VW Golf Cabrio. Poate fi şi asta o soluţie: atunci cînd eşti numărul unu, nu aştepţi să vină concurenţa să îţi ia locul, creezi chiar tu concurenţă. Pînă ca VW să arunce pe piaţă un eventual concurent pentru Eos, noi l-am pus pe acesta faţă în faţă cu Roxana Dobre.
La început, “combatanta” aleasă de ProMotor a fost cam intimidată de german, privirea acestuia hipnotizînd-o, probabil. Dar, încet, Roxana a recuperat terenul pierdut în prima rundă: l-a alintat, l-a mîngîiat şi a sfîrşit prin a-l domina.
Lumea ar spune că Eos e un model destinat doamnelor şi domnişoarelor. Pe undeva, afirmaţia ar putea fi adevărată, ceva tensiune s-a simţit în timpul sesiunii foto, dar nu am reuşit să identific bine sursa. Orice urmă de încordare s-a risipit cînd Roxana a descoperit interiorul elegant al lui Eos. L-a luat în stăpînire şi a profitat de el cît a putut de mult. La un moment dat, însă, a trebuit să renunţe: lumea împacheta deja, fotograful terminase toate cardurile de memorie pe care le avea la el, iar nişte domni de la VW aşteptau cuminţi să recupereze maşina.
Dacă a fost un simplu flirt între Roxana şi Eos sau dacă lucrurile vor evolua înspre o relaţie de durată nu putem fi siguri.