Roxana şi VW Eos

Autor: Constantin Ciobanu 19 iun. 2007 Fete si masini

VW se poate lăuda cu faptul că produce cabriolete de cînd s-a născut, adică de peste 70 de ani. De-a lungul istoriei sale, constructorul a avut în ofertă modele ce vor rămîne pentru totdeauna în panoplia mondială a automobilului, inclusiv versiunile cabrio Beetle, Karmann Ghia şi Golf. În cazul de faţă va fi vorba despre Eos, un fel de Golf în versiunea coupe/cabrio, care se dovedeşte a fi un real success de casă pe piaţa românească.

Succesul se datorează în mare parte designului reuşit, care conservă identitatea de marcă a modelului, dar şi aspectului practic – fapt ceva mai rar întîlnit la un astfel de model. Eos oferă volume ale portbagajului de 205-380 litri, prima valoare fiind pentru versiunea Cabriolet, iar cea de-a doua pentru Coupe. Sînt disponibile cinci versiuni de motorizare, patru pe benzină, de la 115 la 250 CP, şi una pe
motorină, de 2,0 l TDI/140 CP.

Un model cu suficientă carismă, care probabil că va avea de luptat în viitorul apropiat cu VW Golf Cabrio. Poate fi şi asta o soluţie: atunci cînd eşti numărul unu, nu aştepţi să vină concurenţa să îţi ia locul, creezi chiar tu concurenţă. Pînă ca VW să arunce pe piaţă un eventual concurent pentru Eos, noi l-am pus pe acesta faţă în faţă cu Roxana Dobre.

La început, “combatanta” aleasă de ProMotor a fost cam intimidată de german, privirea acestuia hipnotizînd-o, probabil. Dar, încet, Roxana a recuperat terenul pierdut în prima rundă: l-a alintat, l-a mîngîiat şi a sfîrşit prin a-l domina.

Lumea ar spune că Eos e un model destinat doamnelor şi domnişoarelor. Pe undeva, afirmaţia ar putea fi adevărată, ceva tensiune s-a simţit în timpul sesiunii foto, dar nu am reuşit să identific bine sursa. Orice urmă de încordare s-a risipit cînd Roxana a descoperit interiorul elegant al lui Eos. L-a luat în stăpînire şi a profitat de el cît a putut de mult. La un moment dat, însă, a trebuit să renunţe: lumea împacheta deja, fotograful terminase toate cardurile de memorie pe care le avea la el, iar nişte domni de la VW aşteptau cuminţi să recupereze maşina.

Dacă a fost un simplu flirt între Roxana şi Eos sau dacă lucrurile vor evolua înspre o relaţie de durată nu putem fi siguri.


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide