Oana Cuzino şi Mercedes S 63 AMG

Autor: Alexandru Banu 26 nov. 2007 Fete si masini

Opţionale

Preinstalare pentru telefon
Parktronic
Night-vision
Cameră pentru mersul înapoi
Comand APS cu navigaţie
Climatizare Thermotronic
Scaune faţă Luxury
Scaune faţă cu funcţie masaj
Keyless-Go
Sistem Pre-Safe
Sonorizare Harman Kardon
Tuner TV
Trapă panoramică din sticlă

Preţ (DDP): 162.358 euro
Motor: 6.208 cmc, 8V la 90o
525 CP @ 6.800 rpm
630 Nm @ 5.200 rpm
Transmisie: spate, automată, 7G-Tronic
Dimensiuni (L/l/h): 5,14 m / 1,87 metri / 1,47 metri
Ampatament: 3,03 m
Portbagaj: 560 litri
Rezervor: 90 litri
Pneuri: 255/40 R19, 275/40 R19
Performanţe: vit. max. 250 km/h
acc. 0-100 km/h 4,6 sec
Consum mediu: 14,9 l / 100 km

Absolventă Magna cum laudae nu doar a Facultăţii de Medicină, ci şi a celei editorial-sanitare, Oana Cuzino a fost invitată la diagnosticarea unei maşini cu sînge albastru, transfuzat de către tunerul casei, AMG. Pe amîndouă, unii le pot considera elegante, alţii – sportive, cei mai pretenţioşi – inegalabile. La aceeaşi concluzie am ajuns şi noi: Oana şi Mercedes S 63 AMG sînt dovezile palpabile ale excelenţei, fie ea naturală sau artificială.

Benz a clădit o istorie auto pe temelia numelui fiicei sale. Departe de noi intenţia de a rescrie una dintre cele mai frumoase poveşti ale automobilismului, însă Oana, S 63 AMG şi, nu în ultimul rînd, Palatul Ghica ne-au sugerat ideea unui pictorial modern cu esenţă istorică. Atitudinea sobră şi sfidătoare a limuzinei cu 8 cilindri în V demni de 525 CP a fost infinit rafinată de prezenţa femeii cu alură de divă.

Imobilitatea decorului imperial contravine unui cuplu bestial de 630 Nm la o turaţie mediocră (5.200 rpm), în timp ce grandoarea conacului cadrează cumva invers proporţional dimensiunile totuşi impozante ale lui S 63 AMG – fratele mai mic al “generalului” Maybach. Oana intervine însă providenţial în acest dezechilibru şi balansează delicat pictorialul, motiv pentru care înţelegem că nici una dintre ele nu ar fi avut acelaşi impact singură, ci numai în acest triunghi al senzualităţii.

Perfecţiunea unui Mercedes de lux atestă vechimea sa de peste o jumătate de secol. În 1955, Mercedes 220S marca primul model al gamei exclusiviste patronate de către Benz. Codul caroseriei a evoluat în timp de la W180 la actualul W221. De la o epocă la alta, “S”-ul s-a încadrat în nota forte de avngardism, păstrînd totodată liniile clasice.

Tête à tête, modelul pionier şi cel actual nu par să se tragă prea mult din acelaşi “tată”, dar emană acelaşi lux incontestabil, fiecare în era lui. Emblema este poate singura care atestă 100% rădăcina comună a celor două. Tot pe cale genealogică s-a transmis şi puterea, cei şase cilindri în linie iniţiali predînd ştafeta unui V8 la 900.

Oana Cuzino a rezonat cu prestigiul liniei S, aşa că i-a fost foarte uşor să evolueze în acest shooting de la ipostaze extrem de sofisticate, la unele tulburătoare, care ar încremeni orice bărbat. La fel ca în basmele cu Feţi-Frumoşi şi Ilene Cosînzene, Mercedes S 63 AMG şi Oana s-au regăsit total la un moment dat şi au părăsit conacul de la Căciulaţi împreună, lăsînd în urma lor un roman, ilustrat într-un pictorial fantastic.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide