Carwow, un îndrumător online pentru cei care vor să-şi cumpere maşină, îa făcut un top al celor mai scumpe opţionale. Opţionale care costă cât o maşină nouă sau un pic folosită. Avem şi Dacia în top. Din păcate pe locul 10.
Scaunele speciale din Range Rover pe care le montezi în portbagaj. Costă 6.000 de lire sterline. Cât o Dacie Sandero.
Portbagajul lui Ferrari F12 a fost gândit ca să încapă în el un set de crose de golf care vine într-un suport special Ferrari. Costă 6.250 de lire. De banii ăştia poţi să-ţi iei un Renault Twingo cu vreo 6.000 de km la bord.
Cele 15 Difuzoarele Bang & Olufsen de 1.200 de watti costă pe un Audi 6.300 de lire. Suzuki Celerio, care înlocuieşte Alto, are exact preţul ăsta.
Frânele carbon-ceramică de pe Porsche Panamera sunt opţionale şi costă 6.500 de lire. Mai puneţi 500 de lire şi vă luaţi un Fiat Punto în banii ăştia.
Rolls Phantom rămâne limuzina supremă, iar pentru un plafon cu harta cerului iluminată, daţi 7.400 de lire. Exact cât un Seat Mii cu 7.000 de km rulaj.
Scaunele sport de pe Fiat Abarth 695 şi diferenţialul care controlează alunecarea costă 8.500 de lire. Cu suma asta îţi mai iei un Fiat 500 obişnuit, adică de bază.
Dacă vrei carbon pe Aventador şi la interior, asta te costă încă 9.000 de lire. Un Suzuki Swift standard costă aceiaşi bani.
Culoarea specială galbe AMG GT costă 10.700 de lire. La fel ca o Skoda Fabia.
Noble M600 Speedster, o maşina ultraexclusivistă cu 650 de cai. Ca să faceţi pasul de la cutia manuală standard la cea automată, mai aveţi nevoie de 15.000 de lire. Cât un Opel Cosra OPC.
Deşi costă 135.000 de lire, noul Bentley Bentayga poate fi şi mai scump cu ceasul de bord Breitling. Costă 150.000 de lire!!! Adică vă mai luaţi un Bentayga şi o Corsa OPC. Sau 10 Audi A1.