Andreea Raicu şi BMW M3
Cu ceva timp în urmă, şofatul devenise o misiune anostă pentru Andreea, “clasată” în final prin aportul unui şofer. Sosise vremea pentru un pedalier nou, stilat şi, totodată, sportiv. BMW 330 xd… ce nume simplu.
Bombardată de flashuri mai ceva decît la interogatorii, Andreea şi-a recunoscut slăbiciunea pentru modelul rîvnit încă din vremea liceului. Secretul ei, deconspirat pe ultima sută de metri, a constituit pretextul alegerii noastre din acest pictorial, un M3 Coupe prea puternic pentru sexul frumos, dar perfect completat de Andreea – condiţie esenţială a showbizului fabricat în România.
Medaliată în lumea modei autohtone, Andreea a notat elemente moderne de stil în anatomia M3-ului şi s-a dedicat unui studiu amănunţit al bestiei în hibernare. La rîndu-i, eterna legendă bavareză a motorizărilor ultrasportive a făcut un pas în faţă şi şi-a sedus în cele mai glamoroase ipostaze “victima” nocturnă. Înainte de confort, stabilitate şi putere, toate în variantă integrală (330 xd), Andreea Raicu a divorţat de unul dintre concurenţii direcţi ai prezentului model, de etnie comună.
ANDREEA RAICU ŞI M3 (PICTORIAL)
Apetitul cronic pentru BMW a triumfat însă şi nici una dintre părţi nu regretă pasul făcut. Lîngă M3, bruneta cu atitudine dăunător de şarmantă a înţeles că lucrurile pot sta şi altfel în acelaşi “ambalaj” Seria 3.
Mult mai brutal şi mai aventuros decît 330 xd, M3 inspiră panică şi, deopotrivă, un sentiment de protecţie în momentele de indecizie ale posesorului. Dacă nu am fi fost numai ochi şi urechi pe durata pictorialului, probabil că relaţionarea dintre cele două s-ar fi concretizat într-o nebunie de toamnă la miezul nopţii, soldată cu dezertarea iminentă a ambelor din showroom-ul BMW. Nu le-am dat însă ocazia de a ne priva de clipele unice pe care sînt în stare să ni le ofere în echipă.
De aceeaşi parte a baricadei, ele sînt imbatabile, pregătite mereu să înfrunte reclamaţiile alimentate de invidie. Un motor V8 cu ai săi 420 CP şi transmisie manuală în şase trepte generează un cuplu (400 Nm/3.900 rpm) similar impactului fizic pe care îl promovează Andreea Raicu; în plus, curbele agresive şi unghiurile violente ale M3-ului compensează caracterul copilăros al partenerei din pictorial, în timp ce noi am rămas cu un răscolitor sentiment de neputinţă în faţa unui tandem perfect. Poate chiar mai mult decît perfect.
Preţ model de bază (DDP): 68.896 euro
Preţ model pictorial (DDP): 91.481 euro
Motor: 4.000 cmc, V8 la 90o
420 CP @ 8.300 rpm
400 Nm @ 3.900 rpm
Transmisie: spate, manuală, 6 trepte
Dimensiuni (L/l/h): 4,61 m / 1,81 metri / 1,41 metri
Ampatament: 2,76 m
Portbagaj: 430 litri
Rezervor: 63 litri
Pneuri: 245/40 R18, 265/40 R18
Performanţe: vit. max. 250 km/h
acc. 0-100 km/h 4,8 sec
Consum mediu: 12,4 l / 100 km