Cînd am semnat actele pentru drive test-ul cu noul Type-R, am conştientizat numaidecît faptul că am ambala în van V-Tec-ul dacă nu v-am tura şi vouă un pic hormonii. Nu de alta, dar să înţelegeţi mai bine ce am simţit noi la pedalierul torpilei japoneze.
În prezenţa unei Honda Type-R, trăieşti aceleaşi senzaţii pe care le experimentezi cînd contingentul de testosteron intră în alertă maximă la ivirea unei blonde. Vrei să te urci în ea, să-i pui contactul, să îi calci pedala şi să defulezi pînă la epuizare, cu puterea a două sute de cai. Nimic nu-ţi poate stăvili spiritul de aventură, iar reţinerile devin de prisos în prezenţa unor graţii dezlănţuite ale naturii, numite Anca şi Honda Type-R.
Cu forme agresiv conturate şi proporţii destabilizatoare, cele două au fuzionat într-un manifest erotic care a reprezentat preludiul shooting-ului nostru. După etapa de cunoaştere şi acomodare reciprocă, dinamismul hipersexual al Ancăi şi forţa emanată de Honda Type-R au făcut front comun în asediul asupra obiectivului foto – şi el parcă pus în dificultate de clientele sale. Pentru prima oară, am simţit că aportul nostru era nul, că eram inutili, că nu aveam ce căuta între două entităţi absolute.
Liniile curajoase ale bestiei roşii au încadrat ideal dimensiunile blondei din sitcom-ul “Meseriaşii” (de la ProTV), motiv pentru care procesul de sinteză dintre ele a decurs conform pariului nostru. Luaţi de val, am încercat să ne găsim un rost în spectacolul antrenat de Anca şi Honda, însă am fost reduşi din nou la tăcere de ipostazele tulburătoare în care se alintau cele două. “Incomodaţi” de fronda erotică a “fetelor”, am strîns din dinţi şi am curmat acest chin dulce, scurtînd şedinţa foto.
La final, Anca şi Type-R s-au despărţit ca două feline de rasă, torcînd la unison în semn de respect pentru scurta, dar intensa lor relaţie. Iar voi aţi rămas cu un pictorial de cinci stele din cinci.