27.03.2009: UPDATE INFO SI FOTO
Vă prezentăm primele imagini ale acestui GTI economic. Anterior am anunţat performanţele acestui model, acum anunţăm însă consumul oficial, care conform nemţilor va fi de 5,2 litri la sută. Ca şi fratele mai mare cutiile disponibile, vor fi cea manuală cu 6 trepte sau mult lăudatul DSG. Fiind un model eminamente sportiv, clienţii pot opta chiar şi pentru sistemul Active Chasiss Control, ce îi imprimă un comportament mult mai ferm acestui model, faţă de orice alt echivalent diesel din gamă.
25.03.2009:
Programat să apară pe 28 martie la Salonul Auto de la Leipzig, noul Volkswagen GTD va veni cu o caroserie împrumutată de la fratele mai mare GTI, dar pe care va fi montat un propulsor diesel, un 2.0 TDI de doar 170 CP cu un cuplu maxim de 350 Nm. Performanţele nu vor fi uimitoare: 8,2 secunde pentru 0-100 km/h şi o viteză maximă de 220 km/h.
Consumul va reprezenta principalul avantaj făţă de adevăratul GTI, cu 1,5 litri mai mic în medie la fiecare sută de km. Adică 5,9 l/100km. Oare când va apărea noul GTI-R de 270 CP, vom vedea şi un GTD-R, cu o versiune mult mai potentă a dieselului de 2.0 litri? Poate una în jur de 200 CP?