Ca şi în cazul modelelor Citroen C1 şi Peugeot 107, faceliftul lui Toyota Aygo vizează cam aceleaşi elemente, un nou spoiler frontal mai expresiv şi mai actual şi mai puţin plastic negru. Totuşi faţă de renovările suportate de citadinele cu care se înrudeşte Aygo suportă şi o redesenare a blocurilor optice posterioare şi o uşoară modificare a celor anterioare.
În interior Aygo se laudă cu o îmbunătăţire a calităţii materialelor şi cu o atitudine mai funky, având ceasurile de bord şi aeratoarelor asortate la exteriorul caroseriei. Motorizările rămân aceleaşi, 1.0 benzină, pus la comun de Toyota şi 1.4 HDI, furnizat de PSA. Dar japonezii spun că au reuşit să reducă consumul propulsorului pe benzină cu 0,1 litri la 100 km/h, până la o medie de 4,5 litri. Pe lista de opţionale a acestui model va figura în viitor şi programul de stabilitate ESP.