UPDATE: Shelby a anunţat că hypercarul Ultimate Aero TT este pregătit pentru o nouă încercare de a doborî bariera celor 430 km/h, motorul ajungând să dezvolte 1.199 CP şi 1.484 Nm după ultimele modificări. Deocamdată nu a fost precizat locul unde se va desfăşura încercarea, care, dacă va avea succes, va face din hypercarul american cea mai rapidă maşină de serie din lume.
Pe 22 mai, cei de la SSC au încercat o primă tentativă de a-l detrona pe Koenigsegg CCR, deţinătorul actual al recordului de viteză pentru maşini de serie, cu toate că, neoficial, Bugatti Veyron a atins viteza de 407 km/h. Viteza pe care Ultimate Aero TT trebuie să o depăşească este de 389 km/h.
Datorită vremii nefavorabile, echipa a fost nevoită să caute altă locaţie decăt cea agreată, care ar fi permis probabil depăşirea recordului. Şi, cum o problemă nu vine niciodată singură, au apărut şi mici probleme de ordin tehnic, mai precis transimisia nu a atins parametrii de temperatură optimă. Toate acestea au avut ca rezultat o viteză maxină de 370 km/h, în condiţiile în care nu a fost atinsă întreaga rezervă de putere a motorului. Testele făcute în tunelele aerodinamice ale celor de la NASA au demonstrat faptul ca SSC Ultima Aero TT este stabilă şi la o viteză de 439 km/h.