Aşa cum vă anunţam în urmă cu câteva luni, principala sursă de inspiraţie pentru noul hot-hatch spaniol este conceptul Bocanegra, de la care au fost împrumutate detalii de design menite a accentua agresivitatea placută a noului model. Spoilerul faţă este marcat de inscripţia Cupra, gurile mari de aerisire dar şi cele mici situate imediat sub grila faţă.
Aspectul este completat de jantele de 17 inch şi difuzorul spate cu o ţeavă de eşapament montată central. Ţeavă pe care ies gaze de evacuare puţine şi curate. Pentru că motorizarea este asigurată de un motor de 1,4 litri, supraalimentat de o turbină şi un compresor, modificat pentru a dezvolta 180 CP. Cam puţin comparativ cu concurenţa. Seat însă speră să recupereze la capitolul transmisie, acolo unde cutia de viteze DSG cu 7 trepte va asigura timpi de schimbare extrem de mici. Mai multe detalii vom afla în apropierea Salonului Auto de la Paris, atunci când este preconizată lansarea noului model.