De fapt, maşina nu are nici o denumire,
logo-ul „Delta” dispărând de pe hayon, la fel ca şi „D”-ul stilizat
de pe montantul central. În schimb, grila frontală nu mai are linii
verticale, ci orizontale, în spiritul Chrysler. Iar siglele
Lancia au fost înlocuite, bineînţeles, cu sigle Chrysler,
atât pe caroserie, cât şi pe jante.
În rest, nici o altă modificare, cel puţin în ceea ce priveşte
exteriorul. Iar lipsa denumirii maşinii se explică prin faptul că
avem de a face cu un… concept. Şi asta deoarece
Sergio Marcionne, şeful Fiat şi Chrysler, vrea doar să ia pulsul
publicului la Detroit 2010, în funcţie de feedback-ul primit urmând
a da undă verde comercializării modelelor Lancia cu badge Chrysler
pe piaţa nord-americană începând din 2012.
Avem un pont pentru denumirea maşinii: având în vedere că
actorul Richard Gere apare în spoturile publicitare cu Lancia Delta, noul model s-ar putea numi
Chrysler Gere. Sau nu?