Noul supercar de la Pagani este echipat cu un propulsor Mercedes AMG V12 de 6,0 litri ce dezvoltă o putere de peste 700 CP şi un cuplu de 1.000 Nm. Montat pe o caroserie de 1.350 kg, propulsorul este capabil să ducă maşina la viteze de peste 370 km/h. Puterea şi cuplul imens sunt transmise la roţi prin intermediul unei cutii secvenţiale cu dublu ambreaj şi şapte rapoarte de transmisie.
Întreaga caroserie este concepută pentru a asigura o rezistenţă aerodinamică minimă şi o forţă de apăsare maximă. Acest lucru este posibil prin echiparea maşinii cu flapsuri şi aripi care îşi modifică unghiul de atac independent. Responsabilă pentru modificatea unghiurilor este o unitate de control care ţine cont de viteză, înclinarea laterală, unghiul coloanei de direcţie şi poziţia pedalei de acceleraţie, totul pentru a obţine un comportament neutru a maşinii indiferent de condiţiile de rulare.
Date tehnice:
– Motor: Mercedes-AMG V12 Bi-Turbo M158
– Cilindree: 5980 cc
– Putere: > 700 CP
– Putere: > 1.000 Nm
– Transmisie: cutie secţială cu 7 trepte şi dublu ambreaj
– Lungime: 4.605 mm
– Ampatament: 2.795 mm
– Înălţime: 1.169 mm
– Lăţime: 2.036 mm
– Greutate: 1.350 kg
– Distribuţia greutăţilor: 44% faţă 56% spate