Dacă până acum
Nissan GT-R se lăuda cu nu mai puţin de 486 CP, dintr-un motor
V6 turbo, iată că versiunea pentru 2011 vine cu un un upgrade
consistent al motorului, care acum dezvoltă 530 CP (cu 44
CP mai mult). Concomitent, cuplul maxim a crescut de la
588 Nm la 612 Nm.
Acest upgrade a fost posibil datorită creşterii
presiunii din turbină, a modificării distribuţiei, dar şi adoptării
unei evacuări cu un diametru mai mare – în condiţiile în
care inginerii Nissan afirmă că au reuşit să obţină şi o scădere a
consumului şi emisiilor poluante. De asemenea, a fost modificat
sistemul Launch Control, pentru a proteja mai mult cutia de
viteze.
Exteriorul maşinii este, în mare acelaşi, atâta doar că, după
cum am văzut într-un
preview recent, GT-R are acum lumini de poziţie de tip
LED, integrate într-un spoiler frontal redesenat. Şi
pragurile sau spoilerul spate au fost uşor modificate, per total
aerodinamica îmbunătăţindu-se (coeficientul cX a scăzut de la 0,27
la 0,26).
Jantele sunt de 20″ standard, fiind încălţate cu pneuri
de mare performanţă Dunlop SP Sport Maxx GT, în timp ce
sistemul de frânare a fost şi el revizuit, fiind acum mai rezistent
la fading.
Cu ocazia acestui „facelift”, în gamă apare o nouă
versiune: Nissan GT-R Egoist – este vorba despre o
versiune care pune accentul pe life-style, interiorul fiind
garnisit cu piele exclusivistă şi inserţii din carbon, în timp ce
paleta coloristică oferă nu mai puţin de 20 de nuanţe.
Bineînţeles, rămâne în continuare în program versiunea dedicată
circuitelor, Nissan GT-R SpecV, care anunţă timpul de 7:20
pentru un tur de circuit la Nurburgring.