Lexus IS facelift pentru toată gama

Autor: Andrei Cosmin Iordache 27 aug. 2010 Prezentări

Toyota şi implicit Lexus au trecut printr-o perioadă foarte
dificilă, în care se pare că nu prea a fost vina constructorului,
ci unii şoferi s-au cam hazardat în reclamaţii. Viaţa merge însă
înainte, ca şi designul lui Lexus IS, care primeşte un facelift
uşor pentru a îl face mai atractiv celor care se îndoiau de
capabilităţile Lexus. Nu este vorba de schimbări mari, dar dacă ne
raportăm la ultimele tendinţe adoptate de concurenţă, sunt absolut
necesare pentru a ţine pasul cu vremurile. Astfel, Lexus IS
primeşte blocuri optice frontale redesenate, delimitate în partea
inferioară de LED-uri şi, de asemenea, blocurile optice spate
beneficiază integral de tehnologia Light Emitting Diode

pentru vizibilitate şi aspect sporit.

La nivel stilistic, bara faţă
este redesenată mai agresiv, iar proiectoarele de ceaţă au acum o
formă rotundă mai bine individualizată. Grila se prezintă
stilizată, având acum o imagine ceva mai dinamică, potrivită cu
noile retuşuri operate la spoiler. În spate, pe lângă LED-urile de
care am pomenit anterior, şi evacuările au o formă mai regulată
pentru a crea parcă o simetrie cu proiectoarele. Jante noi sunt
oferite în standard, şi acum clienţii pot opta şi pentru cele de 18
inchi.

Lexus IS spate

În interior, modificările sunt
la fel de subtile, cea mai evidentă noutate, fiind volanul,
uşor redesenat şi cu noi inserţii satinate în zona comenzilor
audio
. Pasagerii se pot însă bucura de un nou sistem audio
de înaltă fidelitate Mark Levinson în configuraţia 7.1 şi un
amplificator pe 10 canale de 300 Watt. În materie de motorizări nu
se anunţă modificări substanţiale, dar Lexus oferă acum o versiune
care chiar dacă nu merge mai repede, arată de parcă ar
face-o.

Este vorba de Pack F
Sport, un pachet care nu este nou în Europa, dar care a fost
regândit radical şi aduce acum la nivel vizual orice IS foarte
aproape de un IS F.
Chiar văzând maşina în culoarea
albastră, tradiţională pentru IS F, am fost puţin tentaţi să credem
că este un IS F, ştiind că pachetul F Sport era mult mai subtil în
trecut. Îi lipsesc neobişnuitele evacuări cvadruple şi chiar dacă
nici kitul nu este identic, agresivitatea pe care o afişează şi
jantele pe 18 fumurii te fac să crezi că este o versiune de
top.

Lexus IS F Sport Pack

Noul Lexus IS va putea fi văzut, în toamnă, la
Salonul Auto de la Paris 2010.



Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide