La puţin timp după dezvelirea oficială a lui
Hyundai Verna – care va fi comercializat în Europa ca urmaş al
lui Hyundai Accent, acum Hyundai ne arată Avante, urmaşul lui
Hyundai Elantra,inaugurată oficial pe piaţa de baştină, la Salonul
Auto Busan 2010, în Coreea de Sud.
Hyundai Avante, merge pe aceeaşi linie ca şi fratele mai
mic, dar are o imagine mai avangardistă. Astfel, partea
frontală are redesenate farurile, iar botul maşinii aminteşte clar
de urmaşul lui Tucson,
noul SUV Hyundai ix35. Profilul păstrează linia foarte fluidă a
la coupe cu patru uşi dictată de ultimele creaţii Hyundai.
Capacul portbagajului decupează partea laterală a spatelui, iar
farurile sunt foarte alungite şi mai curbate.
La nivelul motorizărilor, Avante propune acelaşi
propulsor de 1,6 litri ca şi al fratelui mai mic, din noua gamă
Gasoline Direct Injection, cuplat la o cutie de viteze
automată cu 6 trepte şi care dezvoltă 140 CP, fiind cu 10% mai
economic decât propunerile concurenţei (cel puţin aşa afirmă
oficialii Hyundai).
Printre noutăţile tehnologice aduse de noul Hyundai Avante se
numără unele inedite pentru clasa sedanurilor, cum ar fi
farurile HID (High Intensity Discharge – descărcare cu
intensitate ridicată), stopuri cu LED-uri sau scaune spate
cu încălzire.
Despre noul Hyundai Avante putem spune că este un
adevărat frate al coupe-ului cu patru uşi
Hyundai Sonata (rivalul lui VW Passat CC),
fiind foarte probabil ca departamentul de marketing coreean să
considere acest model primul coupe cu 4 uşi de clasă compactă.
Oricum, este clar că Hyundai vizează în primul rând
publicul feminin prin designul noilor sale modele.
Lansarea comercială a lui Avante/Elantra se va face în Coreea în
vara lui 2010. Gama Avante Elantra s-a vândut în prezent în 6
milioane de unităţi de la lansarea din 1990 şi până în prezent.