În ultima perioadă, Hummer este o marcă muribundă, vânzările scăzând aproape la jumătate faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Criza petrolului şi viziunile ecologiste sunt cauzele care au afectat cifra de afaceri a mărcii americane, cel mai afectat fiind modelul H2. Pentru a resusucita cifrele comerciale ale SUV-ului, constructorul scoate o ediţie specială denumită H2 Black Chrome.
Faţă de un Hummer H2 obişnuit, aşa cum îi spune şi numele, ediţia specială oferă în locul elementelor "bling", suprafeţe mai elegante şi mai puţin ostentative în nuanţe metalice fumurii. Interiorul este de asemenea mai puţin spartan, fiind garnisit cu piele asortată cu exteriorul. Trei culori sunt disponibile pentru această ediţie specială, şi această versiune va fi disponibilă atât pentru caroseria în cinci uşi cât şi pentru cea SUT. Un total de 1.300 de unităţi vor fi disponibile, deşi ne îndoim că vor fi comercializate în totalitate, la modul cum merg lucrurile pentru Hummer.