Citroen C4 a apărut pe piaţă în 2004 şi, deşi vârstă biologică îl recomandă ca un veteran care merită un facelift, aspectul său este încă unul actual, mascând destul de bine trecerea timpului. De aceea, cei de la Citroen intervin destul de reţinut, cu modificări menite să îi dea un plus de prospeţime. Principalele modificări optice se observă la calandru, redesenat în spiritul noului curent inaugurat de Citroen C5. În schimb farurile bumerang rămân neschimbate, dar nervura centrală de pe capotă a dispărut.
Interiorul se bucură de o îmbunătăţire a calităţii a materialelor şi marea noutate constă în amplasarea turometrului în planşa de bord. Gama de motorizări este de asemenea mai bogată, două noi propulsoare pe benzină, dezvoltate în colaborare cu BMW Group, VTi 120 şi THP 150 fiind oferite. Motorul diesel de 2 litri introduce viitoarea normă Euro V în această familie. Prin utilizarea noilor tehnologii, cum ar fi anvelopele cu o rezistenţă la rulare scazută, Citroën reuşeşte să propună mai multe versiuni cu emisii de CO2 de până la 120 g: este cazul motorizărilor HDi 92 CP şi HDi 110 CP.
Citroen C4 facelift va fi prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului de la Moscova, care îşi deschide porţile pe 26 august 2008.