Francezii au ales o strategie discutabilă – au decis să înlocuiască denumirea Megane Sedan cu Fluence, în ciuda faptului că prima denumire are deja o notorietate mare printre clienţii de la noi. Oare Renault Fluence va atrage mai mult clientela decât ar fi făcut-o denumire noul Renault Megane Sedan? Rămâne de văzut.
Deocamdată, Renault Fluence are de luptat cu o concurenţă acerbă, pe o piaţă considerată (încă) emergentă. O piaţă bună de desfacere pentru Renault Megane Sedan, vârful de lance al mărcii franceze alături de sedanul de clasă mică Renault Symbol. Dar şi pentru modele precum Skoda Octavia sau Ford Focus, modele care au depăşit vânzările lui Megane Sedan în ultima vreme, în ciuda discounturilor foarte avantajoase oferite de modelul francez.
Practic, noul Renault Fluence are de luptat cu trei factori:
Credeţi că noul Renault Fluence are suficiente atuuri pentru a se impune?