Geely a reuşit să atragă o serie de investitori, inclusiv
instituţii financiare şi organizaţii publice regionale, suma de
2 miliarde de dolari fiind acum asigurată. În
plus, chinezii au vrut să dea asigurări că vor contribui financiar
şi la dezvoltarea afacerii.
Din fericire pentru suedezi, chinezii nu au de gând să mute
operaţiunile în China. „Nu vrem să facem maşini de lux în
ţări din lumea a treia. Vrem să păstrăm imaginea unei maşini de lux
europene, chiar dacă e deţinută de un grup chinez”, a spus
Freeman Shen, vice preşedintele Geely.
Fabrica Volvo din Ghent rămâne deschisă, iar producţia e
aşteptată să crească. O altă veste bună pentru producătorul
scandinav este dată şi de creşterea vânzărilor noului
proprietar, Geely reuşind să vândă cu 54% mai multe maşini în
februarie comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. În
primele două luni, Geely a vândut aproape de două ori mai multe
maşini decât în aceeaşi perioadă din 2009.