Foarte originală şi evident foarte eficientă metoda prin care
Toyota anunţă un nou model pe piaţa din SUA. Folosind panouri
publicitare, Toyota anunţă un nou model Prius, un monovolum pe care
noi îl aşteptam déjà şi despre care ştiam că va fi lansat la
Salonul Auto de la Detroit.
Toyota anunţă noul model printr-o campanie menită să
sărbătorească 10 ani de Prius în America şi deşi zvonurile spun că
noul model nu va fi importat în Europa pentru că va afecta
vânzările lui Verso, nimic nu este clar momentan. În America Verso
nu există astfel că Prius MPV va acoperi un segment important de
clienţi.
Campania, desfăşurată sub motto-ul „Prius familiy extending”
practic transformă Prius dintr-un simplu model într-o gamă care
momentan va mai primi un membru. Din informaţiile existente
momentan se pare că acest nou Prius va fi mai mare (lucru ilustrat
şi pe panourile publicitare) şi va primi în plus faţă de modelul
original un rând nou de scaune. MPV-ul va avea o caroserie mai
lungă şi mai înaltă pentru a face loc la cap ocupanţilor din rândul
doi de scaune din spate.
Tot din primele informaţii care circulă pe internet se pare că
MPV-ul va păstra motorizarea hibridă de 1.8 litri dar bateriile vor
fi litiu-ion pentru a fi capabile de o autonomie mai mare în regim
electric şi de asemenea putere mai mare.
Oficialii Toyota România sunt rezervaţi momentan în ceea ce
priveşte declaraţiile oficiale despre noul model spunând că o
informare oficială va fi emisă în curând.