Noul Mazda BT-50 este prezentat ca fiind un „vehicul lifestyle
activ” care răstoarnă imaginea convenţională a unui pickup
printr-un stil modern şi rafinament.
Noul model a fost regândit de la zero pentru a reprezenta un tip
de vehicul inedit. Pe lângă un design de excepţie, fermitate şi
fiabilitate, noul BT-50 furnizează soluţia perfectă pentru o gamă
largă de clienţi care duc o viaţă activă, incluzând aici familii,
angajaţi şi cei aflaţi în căutare de divertisment. Designul
exterior prezintă linii frânte care vor onora posesorii, o prezenţă
impozabilă care indică fiabilitate, o frumuseţe sculptată asemenea
unui corp de atlet şi forme dinamice şi sportive. Echilibrând toate
aceste elemente, designul atletic şi foarte original conferă noului
BT-50 o prezenţă care va întoarce capete şi uşurinţă în a fi
recunoscut instant ca fiind o Mazda.
Stilul noului BT-50 anticipează plăcerea de a conduce din viitor
şi reprezintă o direcţie nouă în industria de pickup-uri compacte.
Este un model global care va fi, de asemenea, comercializat în
Europa.
Un alt element cheie pe care Mazda îl va expune anul acesta la
Salonul Auto Australian este noua generaţie de trenuri de rulare
SKY Concept, în premieră pentru acest continent. Strategie
„Sustainable Zoom-Zoom” lansată de Mazda în 2007 presupune
reducerea consumul mediu global al modelelor cu 30% până în 2015
comparativ cu nivelul anului 2008, iar motoarele concept Mazda
SKY-G benzină şi SKY-D diesel vor juca un rol esenţial în atingerea
acestui obiectiv ambiţios.
Mai multe informaţii se vor da spre publicare vineri 15
septembrie 2010.