Conform jurnaliştilor britanici de la Autocar, care au stat de vorbă cu şeful BMW Group la
Salonul Auto Geneva 2010, bavarezii urmează să
propună în curând pe piaţă primul BMW cu tracţiune. Cum
este posibil aşa ceva, când toţi fanii apreciază BMW-urile pentru
tradiţionala propulsie?
Conform unor studii interne, cei de la BMW au ajuns la concluzia
că există şi va exista o cerere din ce în ce mai mare
pentru maşini premium de clasă mică. Adică maşini de genul
lui Mini sau, mult mai important pentru bavarezi, ca şi noul
Audi A1.
A nu se confunda noul BMW de clasă mică premium cu proiectul
Mega City Vehicle, maşina electrică de oraş. Raţiunea unui
BMW confrate cu Mini ţine de reducerea costurilor:
inginerii bavarezi lucrează la crearea unei platforme comune, care
va fi folosită şi de viitoarea generaţie Mini şi care este gândită
pentru transmisii faţă sau integrale. Nu este exclus ca această
platformă să stea şi la baza celei de-a treia generaţii BMW Seria
1.