Bazat pe versiunea 62-S, Landaulet reprezintă al cincilea model din gama Maybach, fiind în acelaşi timp şi cel mai scump. Acesta se distinge prin lipsa plafonului în partea din spate, locul acestuia fiind luat de un acoperiş textil cu sticlă acţionat electro-hidraulic. La exterior sunt oferite doar două culori, Baltic Black şi Nevada Silver, ce pot fi asortate cu jante de20 de inch. Şi in interior exclusivismul se traduce printr-un număr redus de ambianţe, doar două, cu trei tipuri de piele.
Cabina pasagerilor este modificată pentru a se preta noii caroserii, astfel încât tetierele spate sunt de dimensiuni mai mari pentru a minimiza turbulenţele apărute la rularea cu acoperişul nemontat. De asemenea un deflector de vânt se ridică automat de la 70 km/h, putând fi acţionat şi manual de la un buton situat între locurile din spate. Maybach a stabilit un preţ de pornire pentru Landaulet de 900.000 de euro, iar producţia va fi limitată la un număr mic de exemplare. Primul dintre acestea dotat cu motorul V12 de 450 CP va fi livrat în toamnă.