Bentley Continental GT Speed nu a fost singurul exemplar al mărcii britanice expus la Salonul de la Frankfurt. Tunerul german Le Mansory a adus varianta decapotabilă GTC, pe care şi-a pus profund amprenta.
Faţă de cabrioletul obişnuit, dimensiunile au rămas aceleaşi, însă impresia de masivitate este mult crescută, datorită kitului exterior din fibră de carbon, care personalizează puternic lateralele maşinii prin curburi puternice şi fante discrete. Spoilerele sunt şi ele modificate, principalul aspect care sare în ochi fiind înlocuirea detaliilor cromate cu unele vopsite în negru mat, care contrastează puternic cu albul special al caroseriei. Adoptarea ledurilor subliniază exclusivitatea maşinii, de care se vor bucura doar 24 de clienţi, contra unei sume indecente, care nu a fost comunicată încă. De ce doar 24? Pentru că Le Mansory dedică această maşină celebrei curse de 24 de ore de la Le Mans.
Cursă pe care bolidul alb s-ar simţi în largul său, datorită celor 641 CP şi 780 Nm (la doar 1,600 rpm!), obţinuţi prin modificarea unităţii de control electronice. Dacă viteza maximă de 330 km/h nu ne miră, despre demarajul până la 100 km/h în doar 4,4 secunde unii ar putea avea dubii. De aceea, tunerul german s-a asigurat că trenul de rulare este capabil să facă faţă torturii, echipând maşina cu jante de 22", încălţate cu pneuri având lăţimea de 305 mm în spate – acolo unde descătuşarea imensului cuplu va duce la nori de fum şi cantităţi deloc neglijabile de cauciuc lăsate pe asfalt.
Cât despre oprire, maşina se bazează pe un sistem de frânare upgradat, provenit de la Brembo. Şi, cum italienii sunt mari amatori de pizza, cam la fel de mare este şi diametrul discurilor de frână: 412 mm în faţă şi 405 mm în spate, suficient pentru a decelera în maximă siguranţă cele două tone de metal. Despre interior nu prea putem vorbi, deoarece rămâi fără cuvinte când dai cu ochii de stilul foarte rafinat, cu piele în două nuanţe, alb şi cărămiziu, inserţii din carbon şi aluminiu sau logo-ul Le Mansory pe toate tetierele şi pe praguri.