Singurul lucru care stă în calea celor de la Ferrari este tradiţia mărcii, un SUV fiind de neconceput pentru unii conservatori din conducerea mărcii italiene. Dar cum tradiţia nu ţine de foame iar scopul oricărui producător este să facă bani, Ferrari se va vedea nevoit să recurgă la măsuri drastice pentru păstrarea profitului.
Cunoscut sub denumirea de F151, SUV-ul Ferrari se va vinde cu un preţ de peste 200.000 de euro, semnificativ mai mult decât concurentul de grup, viitorul 4×4 de la Maserati, deja aprobat pentru dezvoltare. Dacă designerii vor avea dificila sarcină de a desena un model specific căluţului cabrat, tehnicieniii se vor lovi de o sarcină mult mai grea. Sistemul 4×4 al viitorului model va trebui să îndeplinească un caracter dinamic care să se ridice la nivelul mărcii. Cum Ferrari nu are nici un sistem de transmisie integrală dezvoltat, cei de la AutoExpress sunt de părere că Mercedes ar fi cel mai probabil partener pentru dezvoltarea unuia.
În privinţa motorizărilor, se vor folosi propulsoare V8 şi V12 din banca propie de "organe". Dacă se va aproba proiectul de SUV în 2010 vom vedea lansat un prototip, urmând ca un an mai târziu să înceapă comercializarea.