Astăzi cine dorește o Pantera trebuie să aștepte până când unul va apărea din nou pe piața second hand, dar chiar și în acest caz, prețurile se învârt în jurul sumei de 100.000 de dolari. Dar pentru cei care doresc o Pantera modernă, fiabilă și rapidă se pot adresa designerului Stefan Schulze, ce a proiectat o nouă caroserie pe care intenționează, cu ajutorul unui investitor, să o monteze pe o platformă tehnică modernă.
Și ce motor, transmisie și tren de rulare ar fi fost mai bune decât cele oferite de un Lamborghini Gallardo? Evident, prețul total va ajunge mult peste cel al unei De Tomaso Pantera autentice, însă noua Panthera nu va avea doar un "h" în plus. Va fi mai bine construită și cu performanțe superioare strămășilor săi.
Ciudat este ca, în condițiile unui trend de ecologism prezent de la mașinile de oraș până la cele de Formula 1, conceptele dedicate mașinilor sport sunt tot mai dese. Și tot la fel de ciudat, poate chiar mai ciudat, este că există clienți pentru așa ceva. Oare când vom vedea și concepte de mașini ce consumă 2 litri de combustibil la 100 de km? În momentul în care interesele financiare vor invinge pasiunea pesemne.