"Vom lansa Sandero diesel în iunie, iar tot în vară, înainte de perioada concediilor, vom introduce în oferta pentru România şi motorul pe benzină de 1,2 litri, pentru Logan şi Sandero", a declarat, conform MEDIAFAX, Francois Fourmont, directorul general , cu ocazia conferinţei de presă organizată de Dacia pentru prezentarea rezultatelor financiare pentru anul 2008.
Lansarea motorizării Diesel la Sandero pentru piaţa românească, ar fi trebuit să se consemneze în această lună, dar din diferite motive a fost amânată cu încă 3 luni. În prezent clienţii Dacia interesaţi de Sandero pot comanda doar motorizări pe benzină.
Motivul pentru care Dacia neglijează piaţa autohtonă, aflată în scădere, este legat de faptul că toate eforturile constructorului sunt concetrate pe piaţa din Germania. Nemţii, încurajaţi de stimulentele de la stat se orientează spre Logan, un model foarte ieftin după standardele lor, şi numărul de comenzi pentru Germania a ajuns la 3.500 de unităţi pe săptămână!