Nici că se putea un moment mai bun pentru lansarea Dacia Logan Pick Up şi Dacia Logan Van în Vest. Piaţa auto este în plin picaj, automobilele scumpe fiind cele mai afectate, iar antreprenorii au un singur gând, menţinerea pe linia de plutire cu costuri minime. Prin urmare vehiculele comerciale ieftine ar putea fi soluţia la dilemele logistice cauzate de criza economică globală.
Cele două utilitare, trimise ca alternative de criză, au în comun trei motorizări, un propulsor pe benzină de 1,6 litri de 90 de CP, precum şi cu un motor diesel, disponibil în variantele de putere de 70 şi 85 CP. Dacia Logan VAN va mai fi în plus disponibil un motor pe benzină de 1,4 litri, de 75 CP.
Dacia Logan Van are un volum util de încărcare de 2,5 metri cubi, iar Logan Pick-up oferă o benă de 1,8 metri lungime şi un spaţiu adiţional de 300 de litri în spatele scaunelor şoferului şi pasagerului. Ambele vehicule vor fi comercializate cu o garanţie de trei ani, în limita a 100.000 de kilometri.
Vânzările Dacia au crescut cu 17,6% în primele zece luni ale acestui an, la nivel mondial, de la 185.947 unităţi în intervalul ianuarie-octombrie al anului trecut la 218.630 autovehicule în aceeaşi perioadă din acest an, conform Mediafax.