În 1948 Ford a introdus camioneta F-1, pentru a ajuta la reconstrucţia SUA după război, marcând primul vehicul civil din noua gamă Ford. Campania de publicitate s-a bazat pe sloganul "Construit mai puternic pentru a rezista mai mult", seria F devenind un simbol al prosperităţii economiei americane, fiind şi astăzi printre preferinţele clienţilor americani. De altfel seria F de Ford a fost pe primul loc în fiecare an la vânzările de camionete din ultimiii 30 de ani, fiind de 26 de ori chiar şi cel mai vândut model din SUA.
Ediţia specială cuprinde modelele F-150 şi Super Duty, diferenţele faţă de versiunile normale fiind doar câteva sigle aplicate la exteriorul şi la interiorul maşinii. Cele mai vizibile se regăsesc la nivelul jantelor de aliaj şi al cotierei centrale, acolo o siglă gravată cu laser conţine câte un număr de ordine al seriei limitate 60. În total vor exista 7500 de F-150 şi 2500 de Super Duty ce vor beneficia de acest tratament, camionetele fiind oferite şi cu un paintjob în două nuanţe şi, cel mai important, cu un pachetul de crom impresionant.