O ”bijuterie” istorică din anii ’50 s-a prezentat la RAR pentru înmatriculare: „Cum au ieşit noxele?” – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 27 sept. 2019 Știri auto

După ce acum câteva luni la RAR Griviţa s-a prezentat un superb Zimmer Golden Spirit Coupe pentru înmatriculare, vedem că încă un colecţionar a venit să-şi înmatriculaze „bijuteria pe patru roţi”. De data aceasta este vorba de un exemplar Hudson Hornet foarte bine recondiţionat. 

„Provocare pentru pasionaţii de maşini. Ghiciţi ce vehicul este în fotografiile făcute astăzi în sediul RAR Griviţa! Vă spunem că „bijuteria” are 68 de ani şi un motor de 5L benzină cu 6 cilindri în linie. Detaliul care conturează povestea maşinii este că modele similare au făcut istorie la cursele NASCAR în perioada 1951-1954…” a fost mesajul postării celor de la RAR

GALERIE FOTO

Comentariile nu au întârziat să apară. Un alt utilizator, nu ştim dacă este chiar proprietarul maşinii de mai sus, a povestit cum a fost oprit de Poliţie şi amendat că în certificat nu erau trecute detalii despre cauciucuri: 

RAR ul din Romania e prea ,,îngust la minte”. Am fost oprit în trafic şi amendat pt. că cauciucurile nu erau trecute în certificat, dar erau recomandate de producător. A fost greu sa se verifice de către specialistul rar acest lucru? După ce am mers eu cu hârtia doveditoare la rar, au fost trecute în certificat şi surpriza: maşină nu mai prezintă pericol.

Alţi internauţi au avut întrebări referitoare la nivelul de noxe: „Cum au iesit noxele?”, iar cineva i-a răspuns „aşa cum trebuie pentru o clasică, probabil”.

Despre Hudson Hornet

Hudson Hornet a fost un automobil produs de Hudson Motor Car Company din Detroit, Michigan, între 1951 şi 1954, apoi de American Motors Corporation (AMC) din Kenosha, Wisconsin şi comercializat sub marca Hudson între 1955 şi 1957.

Modelele Hudson Hornet erau disponibile sub formă de coupe cu două uşi, sedan cu patru uşi, un coupe decapotabil precum şi hardtop. Preţurile erau undeva între 2.500 şi 3.000 de dolari.

Toate versiunile, din 1951 până în 1953, au fost alimentate de motorul cu şase cilindri H-145. În 1954, puterea a fost crescută la 170 CP (127 kW) de la 145 CP (108 kW).

Cum ştii când te lasă frânele. Care este secretul pentru curăţarea eficientă a plăcuţelor

A doua ţară din Europa care elimină limita de 130 km/h pe autostrăzi

Aproape 3.000 de maşini BMW şi Mini noi ruginesc într-un cimitir auto din Vancouver

Momentul în care un pickup Ford 6×6 nu e în stare să urce o mică rampă – VIDEO


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide