Noua Mazda3 îşi face astăzi debutul mondial la Salonul Auto de la Los Angeles 2018. Modelul, complet reproiectat, va fi lansat pe pieţele globale – începând cu America de Nord – în prima parte a anului 2019.
Noua Mazda3 adoptă un limbaj de design Kodo matur, care întruchipează esenţa esteticii japoneze.
Chiar dacă ambele poartă numele de Mazda3, modelele hatchback şi sedan au personalităţi distincte – designul hatchback-ului este dinamic, iar cel al sedanului, elegant.
Noua Mazda3 adoptă noua SKYACTIV-Vehicle Architecture, concepută pentru a le permite celor din interiorul maşinii să trăiască la maximum sentimentul natural de echilibru. Sistemul de propulsie cuprinde cele mai recente motoare SKYACTIV-X, SKYACTIV-G şi SKYACTIV-D.
Cu peste 6 milioane de unităţi vândute de la debutul său din 2003, Mazda3 este un model strategic la nivel global care a determinat creşterea companiei atât din perspectiva mărcii, cât şi a afacerii.
„Noua Mazda3, lansată astăzi, deschide o nouă eră pentru Mazda”, a declarat Akira Marumoto, preşeditele, CEO-ul şi directorul general al Mazda.”Următoarea generaţie de maşini Mazda va creşte valoarea experienţei proprietarilor acestora.
Prin produse de acest tip vom creşte în continuare valoarea mărcii Mazda şi vom lucra pentru atingerea obiectivului nostru: acela de a crea legături din ce în ce mai puternice cu clienţii din întreaga lume.”
Salonul Auto de la Los Angeles 2018 va fi deschis publicului în perioada 30 noiembrie – 9 decembrie.