MotoGP Jerez 25.03.2007

Autor: Andrei Nan 26 mart. 2007 MOTO

Performanţele lui Roby Mureşan în MP al Spaniei, clasa 125: 

Antrenament Liber 1
Locul 27 Timp: 1’53.499 La 4.920 de locul 1

Calificări 1
Locul 23 Timp: 1’50.905 La 3.534 de locul 1

Antrenament Liber 2
Locul 25 Timp: 1’51.501 La 3.754 de locul 1

Calificări 2
Locul 28 Timp: 1’51.040 La 3.795 de locul 1

Warm-up
Locul 20 Timp: 1’51.565 La 3.257 de locul 1

Cursă
Locul 18 Timp: 42’44.309 La 52.160 de locul 1

Ziua cursei a debutat cu un warm-up efectuat
la o temperatura la nivelul pistei de doar 12 grade, sesiune de
încălzire în care Roby a avut un timp cu doar câţiva miimi de
secundă mai slab decât cel din a doua sesiune de calificări. Locul
20, din warm-up a dovedit că problemele de setare încep să se
amelioreze şi că sunt şanse ca primul român din Moto GP să facă o
cursă bună la Jerez.
Pornind în cursă de pe locul 28 al grilei (poziţia pe grila a fost
modificată faţă de cea de ieri când a fost coumnicat locul 29),
Roby a avut un start bun şi a recuperat peste zece poziţii,
incidentul petrecut în al doilea viraj din primul tur a schimbat,
însă, situaţia. Esteve Rabat a ieşit în decor, eveniment care i-a
determinat pe cei care se aflau în imediata sa apropiere să frâneze
şi le-a dat prilejul celor din spate să depăşească. În aceaste
circumstanţe, Roby a fost depăşit şi a ajuns în poziţia 26,
efectuând din acel moment o cursă de recuperare.
Având în vedere că motocicleta nu l-a ajutat prea mult în linia
dreaptă, top speedul său fiind de 206.3km/h cu aproximativ 4 km mai
puţin decât cel mai bun top speed din cursă (Pablo Nieto
210.1-locul 6), Roby a reuşit să ajungă pe locul 18 datorită
depăşirilor din viraje.

Robert Mureşan #95 (locul 18 –
42’44.309)
„Sunt bucuros pentru că am reuşit să termin pe locul 18. Totuşi,
dacă nu avea loc ieşirea în decor a lui Esteve Rabat, chiar în al
doilea viraj din primul tur cred că acum terminam sigur în puncte.
La start am recuperat multe poziţii şi cred că eram undeva în
apropiere de locul 15, însă din cauza accidentului am frânat şi am
fost depăşit. Când am căzut pe 26 am încercat să depăşesc cât mai
mult, dar pe linia dreaptă pierdeam pentru că motoarele celorlaţi
erau mai puternice; toate depăşirile eu le-am făcut în viraje pt că
pe linia dreapta îmi era practic imposibil. Către sfârşit, în
ultimile trei tururi mi-a fost mai greu să mă apropii de locul 17
pentru că deja se simţea că pneul spate e uzat şi pe vibratoare
controlam destul de greu motocicleta. Sunt bucuros că acum nu au
mai fost probleme cu suspensia ca în zilele precedente şi că am
început să rezolvăm o parte din problemele tehnice, sper ca la
Istanbul să mă descurc mai bine; până atunci, însă, sunt mulţumit
că la Jerez am avut cea mai bună cursă a mea din Moto GP-125
cmc.”

Aki Ajo – Team Manager:
” Roby este un pilot foarte talentat şi am văzut asta încă de anul
trecut, acum evoluţia sa din cursa de la Jerez certifică acest
lucru. Sunt sigur că îşi va îmbunătăţii stilul de pilotaj de la o
etapă la alta pentru că este foarte tânăr, nu are decât 16 ani şi
mai are foarte multe de învăţat. Cred că ne va surprinde anul
acesta cu clasări în puncte, însă trebuie să fim conştienţi că se
află la primul sezon complet şi că asupra lui sunt presiuni mari
având în vedere că este primul român şi toţi doresc să facă cât mai
multe într-un timp scurt.”


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide