Kawasaki Ninja 250R
Deşi pe piaţa europeană Kawasaki nu oferă prea multe variante începătorilor, cel mai "slab" model stradal fiind ER6, pentru americani, verzii încă mai ofereau o variantă modernizată a anticelor GPZ-uri bicilindrice de 250 şi 500 cmc. Ninja 500R va fi probabil pensionat după aproape 20 de ani de serviciu, însă fratele mai mic tocmai a primit un nou facelift.
Designul modernizat, rezultat prin încrucişarea unui ER-6F cu un ZX-6R, ascunde aceeaşi tehnologie ca şi cea a predecesorului. Prin decupajele carenajului integral se întrevăd formele propulsorului bicilindric care, în 1985, echipa micuţul Kawasaki GPX 250 şi care, fără modificări majore, echipa şi modelul din 2007.
Peste ocean, însă, a fost deja comunicat preţul de vânzare, acesta fiind de 3.499 USD, cu puţin peste jumătate din preţul lui Ninja 650R, echivalentul nord-american al lui ER-6F (6.499 USD). Dacă raportul ar fi păstrat, pe piaţa europeană un Ninja 250R ar urma să coste puţin peste 3.200 Euro, dar această situaţie este improbabilă, cei mai apropiaţi concurenţi – Hyosung GT 250 şi Yamaha YBR 250 – fiind oferiţi în Italia la peste 4.000 de Euro.