Bugatti, unul dintre cei mai exclusiviști producători de automobile din lume, a trimis către proprietarul său un alt model din seria Centodieci. Creat ca un tribut modern adus modelului EB110 – scos în prezent din producție, ultima mașină a seriei a ieșit pe porțile uzinei franceze.
Punând capăt „unui capitol semnificativ din era modernă a construcției de automobile Bugatti”, ultimul Centodieci prezintă un exterior alb cuarț cu un finisaj de carbon negru pe secțiunile inferioare ale caroseriei plus grile negre mate. Un martor al omagiului adus sunt etrierele de frână de culoare albastru deschis și logo-ul Bugatti de pe aripa spate. Aceeași culoare albastră este expusă în interior, unde scaunele, căptușeala plafonului, panourile ușilor, consola centrală și covorașele sunt toate finisate în aceeași nuanță, scrie motor1.com.
„Centodieci reunește toate componentele mărcii Bugatti într-un singur pachet extraordinar: raritate, inovație, măiestrie și performanțe incomparabile”, a afirmat Christophe Piochon, președintele Bugatti Automobiles. „Întreaga serie de producție limitată de zece a fost atât de căutată de clienții noștri, încât s-a epuizat înainte ca Centodieci să fie dezvăluit oficial.”
Centodieci este într-adevăr extraordinar. Exteriorul cu aspect vintage este completat de acum emblematicul motor Bugatti W16 quad-turbo de 8,0 litri, care oferă 1.600 de cai putere. Acest lucru face posibil ca supermașina să atingă 100 de kilometri pe oră în doar 2,4 secunde, în timp ce viteza maximă este de 380 km/h.
În prezent, pentru că toate cele 10 exemplare ale Centodieci sunt finalizate, Bugatti se va concentra pe asamblarea seriei de 100 de modele Chiron.
Atelierul Bugatti din Molsheim va lucra și la cele 99 de unități ale Mistral, urmate de cele 40 de exemple rămase din seria Bolide. Toate modelele amintite mai sus sunt așteptate de cumpărătorii lor, fiind deja vândute fanilor Bugatti.