Motorul de bază al lui Volkswagen Scirocoo, 2.0 TFSI poate susţine 6 stagii diferite de tuning. Primul costă 998 de euro şi măreşte puterea de la 200 la 235 CP, cu un cuplu maxim de 340 Nm. Următoarele 4 stadii oferă puteri de 250, 265, 286 şi 300 CP. Când versiunea EVO R este comandată, B&B intervine serios la motor: o nouă turbină, arbore cotit optimizat, noi capete de cilindri, evacuare pe măsură, electronică schimbată şi un radiator de ulei adăugat.
Iar în acest caz ajungem la o putere maximă de 350 CP şi un cuplu de 450 Nm, suficient pentru ca maşina să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 4,9 secunde. Modificări avem şi la motorul 2.0 TDI de 140 CP, ce ajunge la 180 CP şi 390 Nm sau 210 CP şi 410 Nm. Iar micuţul 1,4 TSI dezvoltă şi el în cel mai agresiv caz 240 CP şi 360 Nm. Şi cine doreşte mai mult, poate comanda şi o suspensie ce micşorează garda la sol cu 35 mm, un sistem de frânare performant şi jante de la 18 la 20 de inch.