GTO este un indicativ foarte rar pentru modelele Ferrari. Doar trei au meritat până acum să poarte această emblemă, 250 GTO, 288 GTO şi 599 GTO. Pe când primele două modele au fost comercializate doar pentru a fi omologate în competiţiile automobilistice, ultimul, 599 GTO, un are un pedigree de curse.
Chiar dacă nu are aceeşi istorie ca şi predecesorii săi, nu putem spune că 599 GTO nu este un Ferrari reuşit, pâna la apariţia lui F12 acesta a fost cel mai rapid şi cel mai puternic model construit de compania italiană.
Totuşi tunerul Romeo Ferraris crede că cei 670 CP nu sunt suficenţi şi oferă două pachete menite să îmbunătăţească performaţele modelului.
Primul constă în montarea unui filtru de aer modificat şi a unui sistem de evacuare din titan. Aceste mici modificări cresc performanţele motorului, care pâna acum producea 670 CP şi 620Nm, cu 15 Cp şi 13Nm.
Dacă nici aceste valori nu sunt de ajuns se poate opta pentru pachetul „stage 2”, care vine cu un nou sistem de evacuare şi un sistem de management al motorului revizuit, ajutând propulsorul V12 de 6,0 litri să producă acum 710 CP şi 688Nm.
Clienţii pot comanda de asemenea numeroase accesorii din fibră de carbon, cum ar fi: oglinzi,un difuzor de aer şi un splitter faţă.