Cea de-a doua generaţie Audi A6 s-a produs şi în China, în cadrul joint-venture-ului FAW-Volkswagen, ba chiar într-o versiune mai încăpătoare decât în Europa: A6L, având ampatamentul mai lung.
Evident, un astfel de pick-up e mult mai încăpător decât un A6 Avant. Logic, nu?…
Prin urmare, vorbim de o maşină cu pretenţii de limuzină – şi atunci de ce ar vrea cineva să o transforme într-un pick-up cu tentă utilitară? Ei bine, după ce modelul de originar a trecut printr-un accident serios, dealerul de faţă a decis că maşina merită o altă soartă decât să ajungă la fier vechi.
Şi aşa s-a ajuns la reconstrucţia ei, dar nu ca limuzină, ci în acest format inedit pentru ce suntem obişnuiţi să vedem din partea Audi. Maşina de faţă a fost, practic, refăcută de la montantul central spre spate, fiind mai uşor să se realizeze o benă.
Ne putem întreba dacă lucrarea de faţă a fost făcută în service-ul dealerului sau în spatele blocului…
Modul în care a fost realizată bena este altă poveste: vopseaua galbenă ţipătoare şi roll-cage-ul nu pot ascunde calitatea îndoielnică a lucrării, iar siglele V10 şi RS6 sunt ca tichia de mărgăritar pentru o maşină propulsată de un banal 2.0 TFSI de 170 CP.