Primul lucru la care te gândeşti atunci când auzi de Škoda Octavia este spaţiu enorm la preţ decent. În cazul versiunii liftback, enorm echivalează cu 590 de litri de portbagaj, în timp ce versiunea Combi adaugă încă 20 de litri volumului de încărcare.
Mulţi dintre familişti (aceia care nu suportă, din motive neîntemeiate, MPV-urile) văd Octavia Combi diesel ca oferta ideală: mult spaţiu, puţin consum. vRS aruncă un dram de ispită, aducând un diesel de 2,0 litri cu 184 de cai-putere.
Iar nemţii de la Mcchip-Dkr măresc doza de ispită cu pachetul lor de modificări: în schimbul a 849 de euro, puterea motorului este crescută de la 184 CP la 215 CP, în timp ce cuplul motor ajunge la 415 Nm. Asta înseamnă 31 de cai-putere şi 35 de Newtoni-metru în plus.
Pentru încă 179 € primeşti o suspensie sport coborâtă cu 30 de milimetri şi, dacă ai ajuns în punctul din care nu vrei să mai dai înapoi, poţi plusa cu jante negre, de 19 inci (225/35), care îţi mai scot încă 1.590 € din buzunar.
Noi încă am rămas la partea cu creşterea de putere şi nu putem să ne abţinem de la întrebarea: merită 31 CP şi 35 Nm 849 €?