Tuning high-tech: birou mobil care prinde 360 km/h!
Precedenta generaţie BMW M5 a avut şi o versiune Touring, care încă nu se ştie dacă va mai fi oferită pe actualul M5. Caroseria break nu e tocmai ce te aştepţi când vorbeşti de o maşină de sute de cai putere, dar vine cu avantaje neaşteptate.
Maşina asta ar fi trebuit să fie un cadou pentru Steve Jobs
Cum ar fi posibilitatea de a amenaja, pentru cei din spate, un birou utilat cu de toate. Cu de toate de la Apple, ca să fim mai clari: iPad-uri integrate în spătarurile scaunelor faţă (care mai au şi măsuţe finisate în fibră de carbon), un iMac în plafon, Apple TV şi o centrală complexă plasată în portbagaj, care beneficiază de o aplicaţie special dezvoltată de G-Power pentru controlul impresionantului sistem multimedia.
Şi, pentru că vorbim de o maşină care aniversează 30 de ani de existenţă ai companiei, nu ar trebui să ne mire că tunerul a făcut risipă de materiale scumpe în habitaclu, cam toate suprafeţele fiind acoperite de piele şi de Alcantara, inserţiile din lemn sau metal fiind înlocuite de ornamente din fibră de carbon.
Probabil cine-şi varsă cafeaua va fi condamnat la moarte de către proprietar…
Şi, pentru că vorbim de G-Power, nu putem omite modificările aduse marelui V10, care a evoluat de la 750 CP (cât era precedentul upgrade oferit de G-Power pentru M5) la nu mai puţin de 820 CP şi un cuplu maxim de 790 Nm. La care mai punem pe meniu pneuri Michelin Pilot Sport şi jante de 20 inci, precum şi o suspensie ajustabilă.
Prin urmare, vorbim de performanţe impresionante pentru un birou mobil: 0-100 km/h în 4,4 secunde, 0-200 km/h în 9,5 secunde şi 0-300 km/h în 25,6 secunde. Viteza maximă, însă, este limitată la ”doar” 362 km/h.
La aşa motor şi aşa performanţe, cum de nu s-au gândit să doteze maşina şi cu… aripi?
Preţul pe care cei interesaţi trebuie să îl plătească pentru a avea acest adevărat avion business de şosea nu e mic: G-Power Hurricane RR costă, fără taxe, 242.000 de euro.