TOP 10: cele mai tari tuninguri realizate pe baza lui Mercedes-Benz G-Class
Locul 10: Prior Design
Prior Design se limitează la un kit exterior care face G-ul să arate rău. Ca un fel de Batmobil pătrăţos şi negru. Foarte negru. Totul la vreo 12.000 de euro – mai puţin de 10% din cât costă un G făcut de AMG
Locul 9: GSC
German Special Customs nu se laudă cu accesoriile exterioare, ci mai degrabă cu puterea crescută la 620 CP. Iar tu te poţi lăuda cu un ”Red Baron” mai tare decât un G 63 AMG de serie
Locul 8: Wald International
De ce se numeşte ”Black Bison” dacă are folie violet mat? Nu ştim, dar e clar că japonezii au vrut să facă G 55 AMG să arate numai bun pentru desenele lor animate
Locul 7: VÄTH
Specialiştii germani nu s-au complicat cu exteriorul, ci s-au concentrat pe motorul lui G 55 AMG, care are 680 CP şi 840 Nm, iar viteza maximă este de (ţineţi-vă bine!) 265 km/h. Numai bun pentru Autobahn!
Locul 6: Hamann
Înainte să râdeţi de numele mastodontului (Spyridon), e bine de ştiut că e capabil de 702 CP şi 1.110 Nm, iar ornamentele aurite nu sunt, de fapt, din aur. Dacă e kitsch sau nu, depinde de gusturi
Locul 5: A.R.T.
Cei de la A.R.T. s-au gândit să exagereze puţin cu LED-urile şi spoturile. Dar şi cu motorizarea: 749 CP faţă de 612 CP cât are standard un G 65 AMG şi un cuplu motor limitat electronic la 1.000 Nm
Locul 4: Mansory
Mai rar vezi un G-Class Cabrio pe străzi, cu atât mai mult unul modificat. Mansory Speranza nu se vrea o maşină de gagici neapărat, deoarece G500 e capabil de 700 CP şi 900 Nm. Iar personalizarea costă mult
Locul 3: Brabus
Brabus 800 Widestar are, evident, 800 CP, o creştere de 30% faţă de puterea unui G 65 AMG. Plus modificări de top, care înseamnă un preţ pe măsura clienţilor din Qatar
Locul 2: Mansory
Mansory Gronos îi va băga în sperieţi pe mulţi proprietari de supercaruri: motorul de pe G 63 AMG a fost dus la 840 CP, iar cantitatea de fibră de carbon a ornamentelor exterioare atârnă greu la cântar. Şi la factură
Locul 1: Brabus
N-o fi el cel mai puternic G tunat (se laudă cu ”doar” 700 CP), dar are cele mai multe roţi şi poate căra multe chestii. În plus, e dedicat milionarilor: preţul porneşte de la o jumătate de milion de euro. Like a boss!
CARE PROPUNERE DE TUNING PE MERCEDES-BENZ G-CLASS VI SE PARE MAI INTERESANTĂ?