Există cineva care s-a gândit că Škodei Yeti i-ar sta bine cu un motor mai puternic sub capotă? Nu ştiu alţii cum sunt, însă un diesel de 2,0 este mai mult decât suficient pentru a-mi face treaba şi a pleca în excursii însoţit.
Test în România cu Škoda Yeti facelift
B055 F0X pare să nu fie de acord cu mine şi cu tine, pentru că tocmai a înfipt un TFSI de 2,5 litri în compartimentul motor al Yetiului său, un motor cu cinci cilindri în linie, supraalimentat, similar cu al unui Audi TT RS.
Dacă bine înţelegem noi olandeza (pont: o înţelegem cât o înţelege şi Google Translateul), acesta nu este chiar un motor preluat de pe un TT RS, ci o copie foarte reuşită. Una care, cu supraalimentarea ulterioară, livrează nu mai puţin de 510 CP.
Între timp, cineva vrea să pună un motor TDI într-un Bentley Continental GT
Imaginează-ţi un businessman într-un M5 / XF-R / E63 AMG care nu poate scăpa, după startul de la semafor, de un gospodar B055.