RUF RGT-8 Porsche 997 V8
Maşinile preparate de acesta se depărtează mult de modelele de
serie. De exemplul ultimul lor model cret: RGT-8 Porsche 997 V8.
S-a luat un Porsche 977 şi s-a montat un motor V8 special creat
pentru acesta. Date tehnice: cilindree de 4,5 litr, putere
maximă de 550 CP la 8500 rpm plus un cuplu de 500 Nm la 5400
rpm.
Cu o greutate mai mică de 200 de kilograme şi o cutie manuală cu
şase trepte, uzina de forţă reuşeşte să transmită toată puterea
roţilor din spate, echipate cu pneuri Michelin Sport Cup şi jante
de 19 inch. SIstemul de frânare cu discuri ceramice asigură un
comportament sigur pe circuit, performanţele fiind asigurate şi de
o greutate redusă: uşile şi capota sunt făcute din aluminiu, aripa
spate din fibră de carbon.
În interior regăsim un roll-cage şi în mod foarte interesant,
un bord modificat preluat de la Porsche Cayman.
Performanţele şi preţul modelului RUF RGT-8 Porsche 997 sunt
momentan necunoscute.