Rinspeed 997 Turbo Le Mans 600
În patria bancherilor, maşinile supersport nu sunt ceva ieşit din comun. Un Porsche 911 Turbo, ultima generaţie (997), trece uşor neobservat printre alte mărci de prestigiu, chiar dacă este alb. Însă, dacă dispune de câteva detalii exclusiviste, intră automat într-un club aparte, cu aprecieri din partea cunoscătorilor. Rinspeed este un abonat al acestor cluburi exclusiviste, punându-şi amprenta şi pe ultima bombă Porsche 911 Turbo.
Nu e de mirare că bolidul are nevoie de numai 10,9 secunde pentru demaraj. Pentru demarajul până la 200 km/h, deoarece prima sută este atinsă în numai 3,3 secunde. Nu ştim care este demajul până la 300 km/h, însă Rinspeed anunţă că Le Mans 600 se plafonează pe la 343 km/h. Cu alte cuvinte, topul celor mai puternice "street legal" s-a mai îmbogăţit cu o bestie. Totuşi, Rinspeed nu a reuşit să intre în topul maşinilor sport cu un cuplu de peste 1.000 Nm, deoarece acest Porsche dezvoltă "doar" 800 Nm la 4.000 rpm – în schimb, are şanse să intre în topul maşinilor cu cele mai multe rânduri de pneuri schimbate pe lună…
Cu toate că datele tehnice fac impresia că Rinspeed a creat o brută, vizual efectul nu este exagerat, "Le Mans 600" fiind chiar echilibrat. Spoilerul a fost redesenat, dar de o manieră discretă, aripioarele aerodinamice din partea inferioară fiind din carbon. Material utilizat din plin şi pentru aripa deportantă din spate, modificată faţă de eleronul original. Albul caroseriei nu este de natură să suscite un interes deosebit, însă marele lui avantaj este că evidenţiază logo-ul "Le Mans" de pe uşile laterale şi din spate.