Primul Alpina bazat pe noul Seria 6 – BMW Alpina B6
Desigur, o Alpina trebuie să arate ca o Alpina. Lăsând la o parte culoarea de caroserie albastră care scrie istorie cu fiecare maşină vopsită în ea care iese pe străzi, acest prim Seria 6 de nouă generaţie modificat de Alpina vine echipat standard cu jante dina aliaj uşor de 20 de inch, cu design specific. Anvelopele care le încalţă sunt Michelin Pilot Super Sport. Desigur, accesoriile noi pentru caroserie sunt menite să ţină monstrul de aproape două tone în siguranţă pe şosea, la viteza sa maximă. Toate accesoriile spectaculoase pe care le poţi monta pe caroserie sunt din aluminiu, desigur.
La interior, tapiţeria în culorile alb şi albastru cu siguranţă că i-ar lua minţile lui Mititelu, la fel şi volanul cu inserţiii din piele fină Lavalina, albastră, cusută cu fir gros cum altfel decât alb. Inserţiile de lemn din interior sunt de-asemenea puse la dispoziţie exclusiv de Alpina.
Nu avea cum să scape de modificări motorul V8 de 4.4 litri şi bi-turbo. Datorită unor modificări tehnice impresionante, puterea maximă a acestuia creşte de la 407 la 540 CP! Iar cuplul motor ajunge la 700 Nm. Faţă de cealaltă alternativă la viitorul M6, decapotabila B6 Bi-Turbo Cabriolet are cu 33 CP mai mult. Cutia de viteze în opt trepte a fost modificată, iar sistemul de evacuare este din titan şi a fost pus la dispoziţie de Akrapovic. 0-100 km/h este o mânuşă aruncată diviziei M – 4.4 secunde. La fel şi viteza maximă de 320 km/h.
Aşteptăm replica Munchen-ului de la Geneva când vom vedea noul M6.