Porsche Sportec SP580

Autor: Andrei Nan 23 iul. 2007 Tuning auto

Pentru a îmbunătăţi performanţele aerodinamice ale maşinii, dar şi pentru a oferi un nivel ridicat al securităţii, ţinând cont de surplusul de putere al motorului, cei de la Sportec au redesenat geometria spoilerului faţă, pentru a asigura o apăsare aerodinamică superioară pe trenul faţă, prin modificarea prizelor de aer. Pentru a obţine acelaşi efect şi pentru spatele maşinii, inginerii elveţieni au montat un eleron mai mult decât generos.

Modificarea şasiului şi a suspensiei, care permite reglarea cursei de lucru a arcurilor şi amortizoarelor, asigură stabilitatea maşinii chiar şi la viteze ridicate. Împreună cu modificările aduse sistemului de frânare şi jantele de 20”, Porsche Sportec SP580 oferă ingredinetele unei adevărate maşini de curse în condiţile unei securităţi maxime.

În ceea ce priveşte modificările aduse motorului, Sportec propune trei nivele de putere ale motorului. Astfel, primul nivel de modificări include unitatea de control al motorului (ECU) reprogramată şi filtru de aer sport, ceea ce are ca efect o putere a motorului de 530 CP la 6.300 rpm şi un cuplu motor de 720 Nm la 2.900 rpm. Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este de 3,6 secunde, iar viteza maximă este de 328 km/h. Pentru nivelul următor de putere, tunerul elveţian mai aduce în plus faţă de cele menţionate la primul nivel, sistem de evacuare sport cu patru ţevi. Acestea ridică puterea motorului cu încă 20 de CP putere şi reduce timpul necesar de a atinge 100 de km/h cu o secundă. Cel mai înalt nivel de modoficare a motorului, ridică puterea maximă a propulsorului la valoarea de 580 CP, iar 100 de km/h sunt atinşi în doar 3,4 secunde şi viteza de top este de 338 km/h. Pentru a atinge aceste valori au mai fost modificate suplimentar turbinele motorului şi cutia de viteze a fost înlocuită cu una sport.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide